Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Możecie być pewni, że gdy tylko wrzucicie swoją ofertę na portale internetowe, to na pewno pojawi się ktoś, kto stwierdzi, że budujecie getto :). Istnieje też możliwość, że przeczytacie na swój temat naprawdę “ciekawe”...
Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Klienci boją się ostatniego mieszkania w inwestycji deweloperskiej. Zastanawiają się, dlaczego właśnie ten lokal pozostał niesprzedany? Może ma jakieś ukryte wady albo inaczej: czy opłaca się go kupować, skoro najlepsze już wyszły...
Budowa, Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Klient nasz pan! Tak głosi znana maksyma. Jednak czy aby na pewno? Na co warto się godzić, a czego lepiej unikać? Na te i inne pytania postaram się dzisiaj odpowiedzieć, skupiając się głównie na punkcie widzenia działu...
Deweloper, Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Cykl życia produktu jest dla Ciebie ważny, ponieważ mocno wpływa na sprzedaż. Weź pod uwagę fakt, że każdy produkt posiada pewien cykl. Gdy wprowadzasz inwestycję na rynek, sprzedaż jest kiepska, bo nikt o niej nie wie. Potem...
Deweloper, Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Jeszcze kilka tygodni temu, gdy mówiliśmy o marketingu i zarządzaniu sprzedażą w inwestycjach deweloperskich, to deweloperzy patrzyli na nas jak na jakiś kosmitów. Po co komu marketing, skoro wszystko sprzedaje się...
Deweloper, Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Wizyta klienta na budowie czy nawet jeszcze pustej działce to nic dziwnego. Kupujący chce na własne oczy zobaczyć, gdzie będzie mieszkał, zacząć wyobrażać sobie siebie w tym miejscu oraz sprawdzić, jak idą prace. Jednak zanim zaczniemy...