Deweloper, Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Cykl życia produktu jest dla Ciebie ważny, ponieważ mocno wpływa na sprzedaż. Weź pod uwagę fakt, że każdy produkt posiada pewien cykl. Gdy wprowadzasz inwestycję na rynek, sprzedaż jest kiepska, bo nikt o niej nie wie. Potem...
Deweloper, Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Jeszcze kilka tygodni temu, gdy mówiliśmy o marketingu i zarządzaniu sprzedażą w inwestycjach deweloperskich, to deweloperzy patrzyli na nas jak na jakiś kosmitów. Po co komu marketing, skoro wszystko sprzedaje się...
Deweloper, Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Wizyta klienta na budowie czy nawet jeszcze pustej działce to nic dziwnego. Kupujący chce na własne oczy zobaczyć, gdzie będzie mieszkał, zacząć wyobrażać sobie siebie w tym miejscu oraz sprawdzić, jak idą prace. Jednak zanim zaczniemy...
Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Ze sprzedażą jest jak z flirtem. Banalna lub nachalna zraża do siebie ludzi. Więc jaka powinna być, aby się w niej zakochać? Naturalna, subtelna i wiarygodna. Tylko co to oznacza? To, że powinna nam pasować – jak...
Deweloper, Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Kim jest twój klient i jak to wpływa na sprzedaż? To, do kogo konkretnie kierujesz swój produkt, ma ogromne znaczenie podczas wyboru strategii marketingowej. Chcesz sprzedać lokale “zwykłemu Kowalskiemu” z rodziną, singlom...
Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Działalność deweloperska polega na tym, żeby wybudować inwestycję i dobrze ją sprzedać. Po prostu wybudować może każdy – nie trzeba być deweloperem, aby to zrobić. A podczas budowy formy finansowania powinny się pojawiać...