Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
„Klient nasz pan” czy może „klient nasz wróg”? Czyli o tym, jak niewygodne sytuacje sprzedażowe można przekuć w sukces! Zacznę od tego, że to od naszego podejścia będzie zależało, z jakim klientem będziemy mieć...
Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Sprzedaż to jeden z trzech głównych filarów całego przedsięwzięcia deweloperskiego. Dlatego należy jej poświęcić dużo uwagi i odpowiednio się do niej przygotować. Bez względu na to czy działania zlecicie do biura...
Działka inwestycyjna, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Jednym ze sposobów pozyskania gruntów pod inwestycje budowlane jest ich nabycie od osób fizycznych. W przypadku dokonania zbycia działki (lub działek) na rzecz dewelopera (ale niekiedy także innych osób fizycznych), po stronie osoby...
Deweloper, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Podpisując umowę deweloperską obie jej strony – deweloper i nabywca – raczej nie planują zrezygnować ze świeżo zawartego kontraktu. Deweloperowi zależy na sprzedaży wybudowanego lokalu lub domu. Nabywcy zależy na wprowadzeniu do nowego,...
Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Niektórzy mówią, że „dobre nieruchomości sprzedają się same”. Ile prawdy jest w tym stwierdzeniu? Według mnie tyle samo co w powiedzeniu, że w nieruchomościach liczy się tylko lokalizacja, czyli niewiele. Natomiast faktem jest,...