Marketing, Projektowanie, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Osiedle idealne, czyli jakie? Każdy deweloper chciałby, aby budowane przez niego nieruchomości od razu podbijały serca kupujących. Jednak początek sprzedaży wzbudza kołatanie serca raczej u inwestora, bo już na starcie chcemy wiedzieć,...
Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Rynek deweloperski jest rozgrzany do czerwoności, ale czy to sprawia, że można odpuścić mądre zarządzanie sprzedażą? Oczywiście, że nie! Brak dobrze poprowadzonego marketingu i sprzedaży jest w stanie położyć nawet najlepszą...
Inspiracje, Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Klient kupuje mieszkanie w momencie podpisania umowy rezerwacyjnej. Choć nie jest to zgodne ze stanem faktycznym (lokal jeszcze nie jest jego własnością), to wpłata zaliczki do dewelopera dla wielu osób jest równoznaczna...
Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Nadszedł ten cudowny dzień – przekazanie domów ich nowym właścicielom. A Ty zamiast się cieszyć, że kończysz projekt, masz głowę pełną obaw? Zobaczmy, co poszło nie tak i jak temu w przyszłości zaradzić! Sprawdź,...
Inspiracje, Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
Dni otwarte to pokazywanie lokali bez zobowiązywania klientów do ich zakupu. To także jedna z form prowadzenia sprzedaży. Może być niezwykle skuteczna, jeśli zostanie dobrze poprowadzona. Jednak może być też niewypałem – ale tego da...
Marketing, Sprzedaż inwestycji deweloperskiej
„Klient nasz pan” czy może „klient nasz wróg”? Czyli o tym, jak niewygodne sytuacje sprzedażowe można przekuć w sukces! Zacznę od tego, że to od naszego podejścia będzie zależało, z jakim klientem będziemy mieć...